Akateemisen kyykän MM-kilpailut

Torstai 26.11.2009 20:20Kommentit (0 kpl)
Muodosta joukkue ja ilmoittaudu nyt mukaan!
Akateemisen kyykän MM-kilpailut järjestetään 13.2.2010 Tampereen Hervannassa. Digitiä ko. kisoissa on perinteisesti edustanut noin kymmenen joukkueen armeija, ja vastaavaa toivotaan jälleen. Digit kokoaa kootusti jäseniensä joukkueiden ilmoittautumisia omalle listalleen ja hoitaa virallisen ilmoittautumisen käytännön puolen. Viralliset ilmoittautumiset pitää hoitaa jo ensi viikon keskiviikkona 2.12., joten ilmoittautumiselle alkaa olla jo pieni kiire!

Joukkue muodostuu neljästä pelaajasta sekä mahdollisesta huoltajasta. Digitin jäsenyys on luonnollisesti edelletyksenä osallistumiselle tämän listan kautta.

MM-kisojen lisäksi pelipäivän iltana Tullikamarilla Tampereen keskustassa järjestetään kisojen loppubileet, joissa nettisivujen mukaan näyttäisi olevan tällä kertaa esiintyjänä ainakin Don Johnson Big Band.

Osallistuminen kustantaa 45e/joukkue (naisten sarja 40e/joukkue) + haalarimerkit 2,5e/kpl, eli täydellä yleisen sarjan joukkueella hintaa tulee 57,5e. Hintaan todennäköisesti sisältyy osallistumisen lisäksi pelaajille hernekeittotyyppinen lounas (sisältöä ei toistaiseksi vahvistettu). Jatkobileiden hinta on 12e.

Lisäksi kuluja syntyy bussikuljetuksesta, jonka hinta myös selviää lähempänä tapahtumaa. Hybridi ry on useana vuotena onnistuneesti järjestänyt yhteiskuljetusta tapahtumaan, joten näin todennäköisesti pyritään toimimaan myös ensi vuonna. Takaisin Turkuun on perinteisesti järjestetty kuljetus sekä heti pelien jälkeen illalla että jatkobileiden jälkeen yöllä.

Digit tukee omia joukkueitaan yhteensä 300 eurolla, joten joukkue-/osallistujakohtainen tuki riippuu ilmoittautuneiden joukkueiden määrästä.

Ilmoittautumislista löytyy kiltahuoneen oven viereiseltä killan viralliselta ilmoitustaululta. Merkitse ilmoittautuessasi listaan joukkueen nimi, pelaajien nimet sekä mahdollisen huoltajan nimi, sekä sähköpostiosoitteet, jatkobilelipun ostohalukkuus sekä bussikyytitoiveet kunkin osallistujan osalta. Lista pysyy esillä keskiviikkoon 2.12.2009 asti, jolloin tiedot välitetään eteenpäin järjestäjille. Joukkueen pelaajien tietoja voidaan vielä tämänkin jälkeen päivittää ja lisäillä, eli jos et kaikkia pelaajia vielä saa varmistettua, ilmoita kuitenkin kaikki varmat tiedot.

Jos joukkueen jäsenillä ei ole mitään mahdollisuutta käydä itse listaan ilmoittautumista tekemään, voi sen myös tarvittaessa tehdä sähköpostitse osoitteeseen digit@utu.fi, jolloin joku hallituksesta käy listaa täydentämässä ehtiessään. Ilmoitathan tällöin koko joukkueen kerralla, kaikkine tarvittavine tietoineen.

Fukseille tapahtumasta tarjolla UrheiluPiste tai vaihtoehtoisesti Iso TeekkariPiste.

Kokemattomuus kyykässä ei ole syy jättää lähtemättä, mukaan saa lähteä vaikka ei olisi koskaan karttuun koskenutkaan, tätä tapahtumaa ei kannata jättää väliin. Lajiin sekä tapahtumaan voi tutustua osoitteessa http://www.kyykka.fi.

"Akateemisen kyykän MM-kilpailut" on julkaistu 26.11.2009 (n. 7 vuotta sitten), ja sitä on viimeksi muokattu 26.11.2009 20:22.
Tiedotteen on kirjoittanut Antti Levo.