Hae opiskelijaedustajaksi TEKin valiokuntiin

Keskiviikko 9.9.2009 22:24Kommentit (0 kpl)

TEKin teekkarivaliokunta on avannut haun opiskelijaedustajista TEKin valiokuntiin.
Lähde mukaan ammattijärjestösi toimintaan TEKin valiokunnan opiskelijaedustajaksi.

Vuodelle 2010 haun piirissä olevat valiokunnat:

• Jäsenpalveluvaliokunta
  • Koulutusvaliokunta
  • Kunnan valiokunta
  • Teknologiavaliokunta
  • Valtion valiokunta
  • Yksityisen sektorin valiokunta
  • Yrittäjyysvaliokunta

Lisäksi haettavana on TEKin hallituksen opiskelijaedustajan ja hänen varajäsenen paikka.

Valiokuntien rooli on merkittävä TEKin toiminnassa ja niiden tehtävänä on toimia hallituksen apuna omalla erityisalallaan. Hakemukset on lähetettävä joko sähköisesti tai paperiversiona 1.10.2009 mennessä TEKin teekkariasiamiehelle. Hakemukset käsittelee teekkarivaliokunta, joka myös päättää esitettävistä opiskelijaedustajista TEKin hallitukselle.

Valiokuntakaudet ovat kolmivuotisia mutta opiskelijaedustajien asema arvioidaan teekkarivaliokunnan toimesta vuosittain. Hyvin virkansa hoitaneet vanhat edustajat ovat kolmivuotiskauden 2. ja 3. vuonna etusijalla valintaa tehtäessä. Vuosi 2010 on kolmivuotiskauden 2. kausi.

Lisätietoa valiokunnista ja niihin hakemisesta voit lukea TEKin www-sivuilta www.tek.fi/opiskelijat.

Tiedustelut ja hakemukset:
Teekkariasiamies
Kari Hankia
Ratavartijankatu 2, 00520 HKI
kari.hankia@tek.fi

"Hae opiskelijaedustajaksi TEKin valiokuntiin" on julkaistu 9.9.2009 (n. 8 vuotta sitten), ja sitä on viimeksi muokattu 9.9.2009 22:31.
Tiedotteen on kirjoittanut Antti Levo.