It-laitoksen 3. periodin kurssien tenttipäivät

Keskiviikko 21.1.2009 04:24Kommentit (0 kpl)

Informaatioteknologian laitoksen tenttipäivistä päätetään periodi kerrallaan laitosneuvostossa. Maanantaina 26.1. on vuorossa juuri alkaneen kolmannen periodin kurssien tenttipäivät. Haluamme välttää päällekkäisyyttä tenteissä joten kysymmekin sinulta mitkä tentit sinulla menevät päällekkäin. Käy täyttämässä kysely osoitteessa http://digit.fi/exam_poll.php.

Esitys tenttipäivistä on nähtävissä liitetiedostossa.

Voit kommentoida halutessasi tähän tiedotteeseen esimerkiksi erikseen järjestettävien tenttien ajankohtia. Palautetta voit myös lähettää sähköpostitse(ajlevo@utu.fi).

Terveisin,
laitosneuvoston opiskelijajäsen Levo

"It-laitoksen 3. periodin kurssien tenttipäivät" on julkaistu 21.1.2009 (n. 8 vuotta sitten), ja sitä on viimeksi muokattu 21.1.2009 04:36.
Tiedotteen on kirjoittanut Antti Levo.