Avainkortit

Perjantai 27.6.2008 13:31Kommentit (0 kpl)

Järkeistämme hieman avainkorttien ja kiltikselle pääsevien kirjanpitoa seuraavasti. Tästä lähtien jokainen, joka haluaa saada jäsenyyden myöntämän oikeuden avainkorttiinsa ts. päästä kiltikselle omatoimisesti, niin lähettää seuraavanlaisen mailin yhdistyksen hallitukselle

--- clip ---
To: digit@utu.fi
Subject: Avainkortti: Etunimi Sukunimi

Viestin sisällöksi:

Opiskelijanumero: XXXXX
Avainkortinnumero: XXXXXX

--- clip ---
(kortin numero alkaa opiskelijoilla yleensä 004XXX)

Päivityksien taajuutta ei vielä ole päätetty uuden avainvastaavan kanssa, mutta ensimmäinen päivittäminen tehdään 30.9. Tähän mennessä maksaneet jäsenet ja tuon ylläolevan viestin lähettäneet saavat kiltiksen käyttöoikeuden korttiinsa tai säilyttävät sen. Sanomattakin selvää, että jäsenet joilla on oikeus eivätkä maksa maksuaan 30.9. mennessä menettävät tuon oikeutensa.

Tiedot täytyy lähettää vain tämän yhden kerran tai mikäli jätät vuoden maksamatta ja menetät oikeutesi, niin joudut anomaan pääsyn uudestaan.

Sitten kokeillaan toimiiko tämä

Kesäterveisin
pj

"Avainkortit" on julkaistu 27.6.2008 (n. 9 vuotta sitten), ja sitä on viimeksi muokattu 27.6.2008 13:36.
Tiedotteen on kirjoittanut Petri Teräspuro.