Tervetuloa uusi opiskelija!

Sunnuntai 1.6.2008 00:00Kommentit (0 kpl)

Onneksi olkoon ja tervetuloa opiskelemaan IT-alan osaajaksi IT-laitokselle!

Jotta opiskelun aloittaminen olisi sinulle helppoa, niin kannattaa tutustua etukäteen näillä sivuilla julkaistavaan infoon (Uusi opiskelija?). Kalenteri ja tuutoriryhmät pyritään julkaisemaan elokuun puolivälin jälkeen tuutorien koulutuksen viimeisen vaiheen päättyessä.

Ehdottomasti osallistumisen arvoinen tapahtuma on Varaslähtö, joka järjestetään lauantaina 23.8. Varaslähdössä pääset tutustumaan tuutoreihin sekä ennen kaikkea muihin uusiin opiskelijoihin. Vanha tornihuhu kertoo ensimmäisen opiskelupäivän olevan tuhannesti mukavampi kun kavereihin on jo päässyt ennalta tutustumaan saunan, minigolfin, ruuan ja juoman merkeissä. Lisätietoa ja ilmottautuminen tähän tapahtumaan löytyy Asteriski ry:n Varaslähtö-sivulta.

Sitä ennen mikäli olet irkkaavaa sorttia, niin tervetuloa seuraaville kanavillemme IRCnet-verkkoon.

#digitfuksit - Kanava tarkoitettu fuksien (eli sinun ensimmäisen vuoden opiskelija) infoamista varten. Täällä voit viestiä tuutorien kanssa kaikesta ja mistä vaan.
#digit - Kiltamme irkkikanava, jossa on ihmisiä teekkareista fukseihin höpöttelemässä niitä näitä ja välillä asiaakin.

Lisäksi suosittelen, että liityt postituslistallemme diginfoon, syötä vain spostiosoitteesi etusivulla olevaan mokkulaan.

Toinen listamme digipiiri on tarkoitettu aktiiveille ja aktiivinmielisille. Eli jos haluat tietää enemmän, mitä digitissä tapahtuu käy kurkkaamaassa. https://lists.utu.fi/mailman/listinfo/digipiiri

Syksymmällä nähdään!

"Tervetuloa uusi opiskelija!" on julkaistu 1.6.2008 (n. 9 vuotta sitten), ja sitä on viimeksi muokattu 2.6.2008 13:48.
Tiedotteen on kirjoittanut Petri Teräspuro.